top of page
  • popmoulunchmudweem

Nicolae Guta Merg Pe Drum Cu Ploaia N Fata

NICOLAE GUTA Inima mea e o petala Check out the lyrics of the full song with ... i pa ii mei spre Tine S merg mereu pe drumul T u Pe care ai mers Tu Isuse n ochii mei ... F Imi cer iertate viata mea Dm Imi cer iertare n fata ta F Eb Gm Si din suflet iti ... Oare si tu ai putea In ploaie sa astepti Doar ca sa ma privest Sorinel Cine e ...




nicolae guta merg pe drum cu ploaia n fata








Narcisa - Fata mea iubita DE PE MOBIL trimite acum o Dedicatie cu acest clip la TarafTV ... Cristian Rizescu si Liviu Pustiu-Cand fac bine-mi merge bine DE PE MOBIL ... DANIEL CIOBOTARU - CALATOR PE DRUMUL VIETII DE PE MOBIL trimite ... Nicolae Guta - N-ai suflet, n-ai mila deloc DE PE MOBIL trimite acum o .... 133, 95844014, 2019-191 Int Itunes Streaming - Tr.3_15 -Tr.3_18, DAR NU-I NIMENI ... -Tr.3_18, AM CRESCUT SI EU O FATA, NICOLETA GUTA NICOLAE GUTA, SR ... 2019-191 Int Itunes Streaming - Tr.3_15 -Tr.3_18, MERG PE DRUM DORU ... Streaming - Tr.3_15 -Tr.3_18, PLOAIA IMI BATE IN GEAM, NICOLAE GUTA ... 807e585570




1 view0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page